Προσοχή! Τα cookies χρησιμοποιούνται σε αυτόν τον ιστότοπο για να παρέχουν την καλύτερη εμπειρία χρήστη. Αν συνεχίσετε, υποθέτουμε ότι συμφωνείτε να λαμβάνετε cookies από αυτόν τον ιστότοπο. OK
05/06/2018
από We Support U

Στην WSU σχεδιάζουμε τις υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης αποκλειστικά για μικρές & μεγάλες επιχειρήσεις τα τελευταία 25 χρόνια.

Πρωταρχικός μας σκοπός είναι η σωστή και συνεχής λειτουργία τόσο του εγκατεστημένου εξοπλισμού σας, όσο και των λειτουργικών συστημάτων / μηχανογραφικών εφαρμογών της επιχείρησης αλλά και λοιπών εφαρμογών που χρησιμοποιεί η κάθε επιχείρηση για την έκρυθμη λειτουργικότητά της, όπως και των cloud δομών που πιθανόν να διαθέτετε για επιπλέον υπηρεσίες όπως ιστοσελίδες, eshop, custom εφαρμογές, email, hosting, backup, ippbx σε data center ή σε shared hosting.

Προσφέρουμε ένα ευέλικτο σύνολο υπηρεσιών προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις της κάθε επιχείρησης.

Τα συμβόλαια τεχνικής υποστήριξης εξοπλισμών ή και των εκάστοτε εφαρμογών που χρησιμοποιεί η κάθε επιχείρηση, προσφέρουν υπηρεσίες έγκαιρης προληπτικής διάγνωσης πιθανών προβλημάτων της εγκατάστασης του εξοπλισμού σας ή των εφαρμογών σας με αποτέλεσμα την άμεση αντιμετώπιση πιθανών μικροπροβλημάτων πριν γίνουν σημαντικά. Η προσωπική επαφή και η άμεση ενημέρωση της επιχείρησης για θέματα ασφάλειας, εξασφαλίζει την επιχείρηση από κινδύνους απώλειας δεδομένων κρίσιμων για την ομαλή λειτουργικότητα της κάθε εταιρείας, ή ακόμα και θέματα διαρροής ευαίσθητων πληροφοριών.

Τα βασικά χαρακτηριστικά των συμβολαίων προληπτικής τεχνικής υποστήριξης που προσφέρουμε είναι:
  1. Άμεση προτεραιότητα (εντός λίγων ωρών) στην εξυπηρέτηση της επιχείρησης σε αναγγελία βλάβης.
  2. Συχνές επισκέψεις στην εγκατάσταση του πελάτη με ραντεβού, με στόχο τον προληπτικό έλεγχο υλικού, λογισμικού, εφαρμογών και επικοινωνιών.
  3. Τακτικές απομακρυσμένες συνεδρίες (Remote Support) με τον εξοπλισμό του πελάτη τόσο των κεντρικών συστημάτων Servers, όσο και των τερματικών σταθμών, έλεγχο λειτουργίας εφαρμογών εξετάζοντας τον έλεγχο της σωστής λειτουργίας τους.
  4. Προληπτικές υπηρεσίες ελέγχου σε βαθμό ασφαλείας της εγκατάστασης και διενέργεια ελέγχων πρόσβασης στις εταιρικές πληροφορίες.
  5. Έλεγχος απομακρυσμένης ασφάλειας εγκατάστασης.
  6. Έλεγχος σωστής διαδικασίας αντιγράφων ασφάλειας / Backup.
  7. Ανάλυση και δημιουργία σεναρίου αντιμετώπισης εικονικής κρίσης, για την επαναφοράς της εγκατάστασης σε περίπτωση σοβαρής ή ανεξέλεγκτης βλάβης.
  8. Συμβουλευτικές υπηρεσίες για την εξέλιξη – αναβάθμιση της μηχανογραφικής εγκατάστασης, εξοπλισμού, εφαρμογών και cloud υποδομών με δημιουργία αναλυτικού σχεδίου κόστους και χρόνου υλοποίησης.
  9. Οι υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης που προσφέρουμε είναι για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα το οποίο εσείς θα επιλέξετε. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να προβείτε σε ανανέωση του χρόνου υποστήριξης που έχετε αγοράσει, εξασφαλίζοντας έτσι την απρόσκοπτη υποστήριξη & σωστή λειτουργικότητα των καθημερινών διεργασιών της επιχείρησής σας.